skriskoåkning

gud va gött det va^^
Synd bara att det tar sån tid att göra.
Först måste man ju planera dagen innan och sen ska de ju koka i 1 timme.

Tycker att det är mycket godare att göra egen en att köpa.
och det är ju så enkelt.
i med ärtorna + vatten + lök & buljong i en kastrull och låt de koka bara.
Enklare kan det ju inte bli.
Synd det där med att lägga det i blöt ett dygn först bara..


Nu väntar jag på att alex ska spela klart sitt uppdrag sen så ska vi dra och åka skrillor ^^
Men efter det vill jag gå till gården.
Ska kolla om jag får sitta i ateljen och måla.
Det går faktiskt bättre att göra det där.
Så jag har pakat ner mina grejer i ryggan så dom kommer med.

Det känns bra att dom har ett sånt förtroende så att man får sitta själv där inne utan att någon sitter brevid och glor på en och vaktar en som en hök.
haha gud ja då skulle jag aldrig kunna konsentrera mig.
Nu har jag 2 nya tavelidéer som jag ska testa idag.

Jag har bränt min tunga, så blir det när man har brottom att få i sej maten.
Tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Här får du en varm kram, kanske behövs i denna jävla kyla.



KRAM

2009-01-05 @ 15:23:19
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Julia

Spelar du gitarr? :)

2009-01-05 @ 15:33:11
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0