Skrillor

Idag har jag varit ute och åkt skrillor.
Fan vad kul det är!
Kom till och med ihåg att ta med mej kameran,
så lite kort blev det.

Vi ska nog åka skrillor imorgon med.
Fast då ska Lady med ^^
Det är så roligt när hon är med på isen.
Haha hon skuttar ju runt som en kanin.

Här är lite kort


Alex och otto på isen.
Proffsåkarna typ ^^


Min sötnos!


Jag! Men typ hundra lager kläder.


Dom coooola grabbarna, Ingbert & otto!

Ska köpa egna skrillor snart.
Fick låna av Markus idag. (inte brorsan alltså)
Sen ska jag och Alex börja åka skrillor i ishallen typ en gång i veckan.

Det enda som är surt är att B-hallen är öppen för allmänhetens åkning varje mån-fre 10-14.
Är ju rätt dåliga tider faktiskt.
Inte för mej som har ett så soft scheema.
Men vem fan ska jag åka med? :P

Alex kompis hade ett par gammla skrillor.
Ska kolla om man kanske kan få köpa dom lite billigare än vad nya kostar.
Gillar ju killskrillor mer ^^

Och jag ramlade endast EN gång ^^

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mia

Ser ju livsfarligt ut! Är du säker på att isen är tillräckligt tjock, den ser lite tunn ut tycker jag. Är det Transås?

kram

2009-01-05 @ 11:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0