arbetsförmedlingen

Hur fan kan jag vara så trött fast jag har sovit så länge? Jag borde verkligen vara utvilad. Men ne. Kanske sov för länge. Men hur fasen kan man bli trött av det? Det tycker jag är väldigt konstigt. Man borde snarare bli överpigg. Jag har typ sovit 12-13 timmar idag om man räknar det jag sov på dagen.

Tycker att det är konstigt att om jag går upp efter typ 7 timmar så är jag as pigg hela dagen och oftast kvällen också. Men sover jag länge så är jag as slö. I början av året så sov jag ju bara några timmar / dygnet och då var jag nog piggare än vad jag är nu när jag sover mycket. Borde ju vara tvärt om. Absolut när jag hade så mycket att göra i skolan och privatlivet (eller vad man nu ska säga, haha) så att jag knappt hann sova förut.

 

Ska försöka komma upp tidigt imorgon så att jag kan gå en långpromenix med min vovve och så måste jag försöka komma förbi arbetsförmedlingen också, vill ha ett jobb. Kan inte snylta på mamma. Har faktiskt hittat 2 jobb jag vill ha. Det är 2 barnflickejobb här i Borås. Kruxet är ju det att man måste ha körkort.

Det är fan alltid samma visa, är det inte körkort så är det kompetens eller så är det erfarenhet. Hur fan ska detta gå för mig som varken har något av det?

 


Kommentarer
Postat av: pörsan

öööh, jag joinar arbetsförmedlingen den 18 augusti då blir jag arbetslös IGEN! hahaha

2009-07-30 @ 12:01:57
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0