Big Stan

Det blev att kolla film ändå. "Big Stan" hette den jag såg nu. Den va la rolig så sätt men också lite smått dryg.

Efter filmen börjar det krypa i kroppen, är sugen på att festa. Haha ^^

Det är alltid så när jag bestämmer mej för att softa en fre/lördag kväll. Men palla fixa sej och allt nu, då kan vi snacka om att vara sen. Drygare än drygast asså.. ingen idé.

Men eftersom det kryper i hela mig så funderar jag på att gå ut lite med Lady.

Får se vad som händer. Jag är rätt jävla slö ändå.

 


Kommentarer
Postat av: mie

Har du sett den nystartade sidan där man tjänar pengar istället för presentkort? Inte? Kolla in och bli medlem här; http://www.woopa.se/?ref=Moie , blir du medlem via denna länken får du 20 kronor gratis. Passa på nu när där knappt är några medlemmar! Det är helt gratis och har inga åldersgränser!

2009-07-11 @ 03:05:08
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0