ekolådan

Vet ni vad jag skulle vilja göra?

Prenumerera på Ekolådan, jag tycker att det är en ganska cool sak faktiskt.

Och om det hjälper klimatet så varför inte?

 

Jag försöker alltid köpa ekologiskt om prisskillnaden inte är för stor då, för ärligt talat så är det för stor skillnad på vissa varor, några kronor hit eller dit spelar ingen roll men vissa kostar 20-30 kr mer. Och det är inte möjligt för mej. Om man sen ska räkna ut prisskillnaden på alla varor tillsammans.

 

Kollade in deras hemsida idag men dom hade inte leverans till mitt postnummer, dåligt.

Om dom nu vill ha mer köpare så för dom ju utöka utbudet. Fast efterfrågan kanske inte är så stor?

 

Vid närmare eftertanke nu när jag skriver det här så är jag inte så sugen på det längre.

Då får jag ju inte nöjet att gå och handla det som lådan innehåller, och inte nöjet att klaga över produkterna heller. Haha ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0