Fix och don

Fan jag mår fortfarande dåligt.

Hade planerat en heldag i sängen egentligen med drog ut med Sanna förut istället.

Fick henne att hjälpa mej att bära upp mina flyttlådor osv. ska organisera när imorgon tänkte jag eftersom det ändå tar mej ungefär 6 timmar att göra i ordning mitt stora akvarium + att det är massor av dötid när man väntar på att sanden ska koka och att vattnet i akvariet ska ut osv.

Tänkte att det var lika bra att göra något vettigt av tiden istället eftersom allt ligger huller om buller i lådorna. Så ska lägga kökssaker i en osv.

Måste nog gå upp tidigt då eftersom jag och Sanna ska till stan efter hennes jobb.

 

Ikväll är det jävligt mörkt ute. Vid den här tiden brukar det ju vara halvljus.

Varför är det så? Kan regnet ha något med det att göra kanske?

Kanske, kanske inte.

 

Känner att jag inte har så mycket att skriva idag,

Är alldeles slut i huvet. Detta vinet va ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0