flytt

Har legat här och försökt somna om i över 1,5 timme.

Är as trött men kan bara inte somna. Hungrig är jag också, även fast jag mår illa.

Fick i mej en macka förut, men det gör så jävla ont i tänderna på mej dagen efter när jag äter.

 

Funderar på att pallra mej till maxi, köpa ost taco chips och cola. Sen ta en bok eller film och bara ligga här hela dagen. Är lite sugen på en lång promenix också. Fast mår för dåligt för att hålla på och flamsa omkring. Haha :P

 

Ska i alla fall ta och pallra mej upp härifrån ett tag. Måste flytta omkring lite fiskar idag. Flyttade ju över min guppy’s och molly’s till mammas akvarium och hon köpte skalarer och stoppade i också. Och nu har jag små guppy bäbisar som jag måste flytta på. För skalaren är en ciklid och äter småfiskar. Det har gått bra med dom stora ”små fiskarna” men nu står skalarerna utanför yngel buren och väntar på mat. Haha. Så ska flytta över bäbisarna till mitt stora akvarium så att dom får växa till sej lite innan dom flyttar tillbaka.

 


Kommentarer
Postat av: Make Up Store tips

hoppas du mår bättre, hatar det där när man verkligen försöker somna om men det går bara inte...(försökte själv imorse).

varför har du ont i tänderna, om man får fråga :)

2009-07-12 @ 13:55:12
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0