förväntansfull

Jag tror att jag har packat klart nu.

 

 

Var tvungen att rensa bort hälften av kläderna för jag hittade bara en bag. Efter mycket letande kom jag på att jag gav bort min puma bag till min bror när han flyttade. Typiskt, Annars använder jag den aldrig. Men så är det alltid när man behöver något. Det enda som ska i nu är min ”rese-plattång” som jag har lånat ut till Emmy men får den sen och så en tröja som är hemma hos Pörsy och så ett till par skor. Hur jag nu ska få plats med det.

 

Kom på också att jag inte har någon laddare till min mobil, använder ju mammas. Så hur fan ska detta gå? Har ingen annan mobil som jag kan ta heller. Mammas andra mobil är låst till Telenor. Men jag får väll lösa det på något sätt.

 

Så nu är väskorna packade och jag börjar bli lite förväntans full. Skulle vilja åka upp dit oftare. Sist jag var där så var det kul. Nu lär det ju vara ännu roligare då jag är äldre. Tror att jag var där sist när jag var 14-15 eller något. Önskar att jag kunde åka nu på sekunden ^^ . så blir det jämt när packningen är klar, jag blir lite motsträvig till att åka för att jag bävar för packningen. Att rensa bland mina smycken var svårast. Älskar ju vart ända en av dom. Hahaha ^^

Nu ska jag ta en runda och kolla om jag har glömt något.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0