gnäll kärringar

Vet ni vad jag är trött på?

Alla dessa jävla tanter och gubbar som gnäller. Tror att vi ungdomar gör fel hela tiden osv.

Men dom då? När jag är ute och går så ser jag mer äldre personer än ungdomar som gör fel i trafiken. Dom kör ju som galningar. Visst att ungdomar kör snabbare och brötiga bilar. och det är ju inte olagligt. Men det är ju oftare som ungdomar stannar för mig vid ett övergångsställe tillexempel. Om jag nu inte är en bit ifrån och dom gasar över snabbt innan jag kommit fram. Men det är ju okej.

 

Ne jag är så trött på allt gnäll. Har dom inte varit unga själva eller? Eller kommer dom bara inte ihåg hur det var?

Ärligt talat. Man ska tydligen leva livet medan man är unga och innan man blir gammal och bitter..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0