ingen matlust

Hallu

Är precis hemkommen från stan.

Tog Lady på en promenad ner för jag skulle lämna tillbaka Emelie’s new moon bok.

Träffade även Sanna och Madde där så det blev en sväng till systemet och sen käkade vi på Tellus.

Alltid lika mysigt och sitta ute och äta och tjöta.

 

Har ingen matlust när det är såhär varmt egentligen.

Inte förens framåt kvällen i alla fall.

Men eftersom jag inte käkat något idag

(åt aldrig pannkisar utan gjorde bara till alla andra)

Så kände jag att jag behövde äta något.

Det gjorde as ont i magen av hunger.

 

Egentligen är jag ju hungrig.

Det är bara det att jag inte kan komma på något som jag vill äta.

Allt känns så tungt, vill äta lätt mat.

Som typ sallad.

Men jag kan inte med att alltid tvinga alla andra att äta det.

 

Men finns det något bättre än pastasallad, färsk panrich och min väldigt vitlökiga Tsatziki ?

 

Ne ne ne det är grejer det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0