jävligt het mat

Det var jätte skönt att äntligen pallra sej till arbetsförmedlingen. Nu slipper jag ha det som tynger ner mej. Har ärligt talat varit lite nervös för det, haha ^^ vet inte riktigt varför men blir bara det ibland. Så den 7 september har jag tid för något gruppmöte, eller informationsmöte eller vad det nu var. Så ska ta och samla ihop alla mina ”erfarenhetspapper”. Haha ja kommer inte på vad det heter!

När jag satt och tänkte vilka det var så kom jag på att jag har en rätt bra lista, Bland annat 5 år hos Marie, höst och vårtermin på ”barn gruppen”, unga örnar, köket osv. tänkte faktiskt slänga med mina apu utvärderingar också. Det måste jag ju kunna göra. Och jag har faktiskt Mvg på dom så jag slänger med dom i vart fall. För apu är ju ett avlönat arbete. När man har apu på gymnasiet så gör man ju faktiskt samma saker som dom som jobbar där, har typ samma ansvar osv. det är ju en annan sak när man går på högstadiet och bara sitter och leker med barnen. Det var i alla fall vad jag gjorde när jag hade praktik på dagis i 7an eller 8 an.

 

Har precis lagat och ätit mat. Blev en jävligt het pasta röra med paprika, morot, chilifrukt (eller chili peppar eller jalapeno eller vad det nu heter!), vitlök och lite skit i till mig. Och till mamma så blev det en jävligt het köttfärspaj. Men as gött var det, som allt annat jag lagar. Haha måste ju få skryta lite om sej själv :)

 

 

 





Ska softa och ta det lite lugnt nu i 20 minuter. Sen kommer Maria och Sanna hit, slänger troligtvis i sig lite köttfärspaj, dricker en kopp kaffe och sen åker vi till Ullared.

Det ska bli kul att åka dit även fast jag inte har så mycket pengar att spendera.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Ser ju supergott ut. Mums.Ja, du är grymme duktig på bak och matlagning.

kram

2009-08-01 @ 10:03:19
Postat av: felicia

tack för tipset, jag hade faktiskt inte tänkt på det, jag är lite efter här haha !

Men jag har ett speciellt nagellack med en smal lång pensel så det är väll därför jag inte tänkt på det eftersom att jag tror att det ska å bättre då, haha ! <3

2009-08-01 @ 10:18:20
URL: http://olssonflicka.blogg.se/
Postat av: felicia

hehe ja ;)

Vad duktig du är på mat och baka och sånt ! :)<3

2009-08-01 @ 10:19:23
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0