käkont

God morgon

Fyfan va svårt det är att gå upp idag. Orkar inte, vill bara sova vidare. Men kan inte hålla på och sova bort hela dagarna.

 

Vaknade nyss och hade as ont i käken, fattar inte vad jag har gjort. Har inte ens ont på den sidan som jag sover på. Jävligt skumt. Har ont utan att jag ens rör käken. Aja, får la hoppas att det går över. Men självklart är jag hungrig bara för det, jag som inte brukar vara hungrig på morgonen. Haha så är det alltid. När man inte kan något så vill man det.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag såg nämligen på ellamarie.blogg.se att du tycker om Twilight, därför tänkte jag att

du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna [Mest blir det om Robert Pattinson & Kristen Stewart].

Vi har även en frågestund just nu, så om du undrar något, fråga på! :)

2009-07-16 @ 12:25:56
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0