känslor topp10

En av dom bästa känslorna som finns är när man sköljer ut håret efter en blekning. Det är nästan som att man sitter och ler för sej själv medan man sköljer ut det. Om man nu inte får för mycket vatten i ögonen/munnen. Haha ^^

 

Eftersom jag inte har fått tag i någon laddare till min mobil så kommer jag ladda den nu inatt och sen kommer jag använda den tills den dör. När den har dött så kommer jag använda mammas Telenor mobil. Ifall någon nu vill få tag i mig. Så nu vet ni det ^^ och då är det föresten ett annat nummer. litar på att dom som ska ha det har det.

 

Nu ska jag läsa lite ur Hp 4an på engelska och sen sova. Måste gå upp tidigt imorgon. ”redan” halv 11. haha ^^ för mej är det tidigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0