Kattastrof

nu är kattjäveln tillbaka! Har varit ute och letat efter henne as länge. Satt på sidan av mitt hus också ifall hon skulle komma tillbaka. Sen tänkte jag att ”nä nu går jag fan in” tog bara en sista runda där hon blev sedd sist. Och vem stoppar inte ut huvudet genom ett hål gå?

Jo lilla Lita. Kattjäveln har suttit några meter ifrån mig i en timme. Gaaah. Hon är alltid lika dryg. Men hon är i alla fall tillbaka.

Vi tvingade till och med ut Sigge. Haha ^^ han är så rädd för att vara ute och vågar knappt gå ut i trappuppgången. Så han var ute och skrek efter henne i typ 30 min. men tyckte att det var så synd om honom så han fick gå in.

 

Så nu sitter jag här och har rivmärken över hela kroppen. Måste hoppa in i ett kallt bad och svalka kroppen för jag är röd överallt. Misstänker att både jag och mamma är allergiska. Snorar, kliar osv. men men kattjäveln är i alla fall tillbaka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0