Killkompisar

Asså vissa killar är så löjliga! Jag blir så irriterad samtidigt som jag garvar.

Det är töntigt att man inte ska kunna umgås med tjejer om man är kille, för att det bara blir känslor eller kåthet inblandat. Hur löjligt är inte det? Jag är kompis med massor av killar. Ta tillexempel bara Räkan. Hur jävla intensivt umgicks inte vi ett tag? Typ 24/7 i 2-3 (?) månader eller något. Och vi har aldrig gjort någonting, bara på skämt och inte ens då har vi typ pussats eller något sådant.

 

Räkan och jag för 100 år sen. en av mina bästa

 

Tycker det är så jävla löjligt att man inte kan hålla känslor utanför, det är väll fan bara att bestämma sej för det eller att hålla det på en sådan vänskaplig nivå som det bara går. Och är man för jävla kåt så får man väll för fan skaffa sej en jävla kk då eller så får man runka mer. Haha, jag blir faktiskt irriterad här!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0