köttätare vs vegetarian

Nu har jag fullt upp.

Hade totalt glömt bort att vi hade lovat att hjälpa Maria att flytta idag.

Och så ska maten vara klar snart, haha jag som inte ens har börjat.

Tänkte faktiskt dra en mc donalds idag egentligen för jag orkade inte laga något förut. Men kom på nu att jag är sugen på att göra lasagne. Så det får bli så ^^

 

Förstår inte folk som inte gillar att laga mat.

Jag älskar det!

Det värsta är ju att jag inte kan provsmaka själv utan får stå där bland alla goda dofter och det bara får snålvattnet att rinna. Haha ^^

Men saken är ju den att det luktar as gott men smakar inte det.

Hur många gången har jag inte försökt intala mej själv att det är gott, men det är det inte.

 

Jag skulle vilja jobba som kock. Men det går ju inte om jag inte kan provsmaka det jag lagar.

Om jag inte anställer en provsmakare då, haha ^^ det hade varit något.

Men det är så frustrerande när jag lagar något som jag aldrig smakat och alla andra säger att det smakar skit gott.  

Hade jag fått välja så hade jag varit köttätare.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du veg då

2009-07-10 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0