movie

Har precis kollat klart på Ice Age 3, igen. Hehe ^^

Måste ju säga att Buck är cool.

 

 

 

 

Ska försöka sova snart men antar att jag får sätta på en film istället.

Saken är ju den att jag har sätt alla mina filmer 110 gånger om. Och jag orkar inte gå ut i stora rummet och hämta en Simpsons box. Man skulle fan få tanka igen. Brukade oftast dra ner minst 2 filmer om dagen, kollade alltid film på kvällarna/nätterna innan. Men ne, som med allt annat så tar lagen ifrån en allt det roliga.

 


Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n

Gratis bloggdesigner på min blogg eller beställ en egen gratis, välkommen! :)

2009-07-31 @ 09:59:56
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0