Något Speciellt

åå jag gick upp redan halv 8 idag.
så sitter här och är rätt så seg. nu har vi packat klart, ätit frulle och snart ska vi åka ut en sista sväng till Lerkulan och säga hejdå till alla där. Jag har verkligen trivits här uppe nu och speciellt där ute. det är något extra med det stället. så vi har bestämmt att oavsett hur det är här uppe så ska vi ta oss upp varje sommar. längtar redan tills nästa gång.
Men det är som Mamma yonsan säger:
 "man ska åka när man har som roligast och trivs som bäst. för då kommer man tillbaka"


Tänkte bara slänga upp ett inlägg snabbt men måste fixa det sista nu. skriver väll om 5kampen när jag kommer hem och har obegränsat med tid. måste också berömma mer läsare, ni har hängt kvar varenda dag ^^ fast jag inte har skrivit.
Vi hörs om några timmar.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0