omväxling

Kan fan inte sova. Ligger bara och tänker på hur gött det kommer att bli att tänka i andra banor när man kommer bort från Borås och att slippa att andas den här snuskiga luften.

Jag spyr fortfarande på Borås, är så trött på själva staden och på alla människor. Speciellt på alla människor. Jag hatar dom. Ush.

Ska som sagt bli härligt med lite omväxling. Om 12 timmar åker jag härifrån. Kan knappt bärga mig.

 

Funderar på om jag ska kolla klart på hitta nemo, somnade igår och lämnade Pörsy i sticket. Haha ^^ skulle egentligen gå bort till henne efter filmen och hålla henne sällskap för att hon inte kunde sova. Så är det jämt, när jag har något att göra på natten somnar jag och om jag inte har det så kan jag inte sova.

 

Men nu blir det lite Finding Nemo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0