översvämning ?

Nu har jag faktiskt kunnat sova i 2 timmar ^^

Så nu känner jag ingen tyng i huvudet som jag gjorde förut tack vare ölen.

Vet inte riktigt vad som händer idag, det är så regnigt ute + att dom har varnat för översvämning. Det ska i alla fall komma någon familj och kolla på lägenheten idag vid halv 4.

Så innan dess måste jag svepa över med dammsugaren och laga mat.

Idag blir det ugnrostad kyckling och rotfrukter.

 

Kanske ska träffa Sarah ett tag sen också, för en promenad med hundarna.

Hon har den gulligaste vovve ^^ Nästan lika söt som min Lady.

Kommer inte ihåg vad hennes ras är bara.. mhm.. får la ta ett kort sen.

 

Men nu får jag väll sätta i gång om jag ska hinna snygga upp här hemma lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0