presenter

Har precis duschat och ska börja fixa i ordning mej snart. Sen bär det av till stan/knalle för att köpa Pörsy’s födelsedagspresent, har ju inte haft tid med det när jag har varit borta i en vecka. Jag älskar att köpa presenter till andra men jag hatar när dom öppnar dom. Blir så nervös. Men tror att Pörsy kommer att tycka om en av sina presenter i alla fall. För att för ett tag sen så sa hon att hon alltid velat ha en sådan. Så hon borde ju bli glad. Den andra presenten som jag hoppas på att hitta blir nog också bra. Kan ju inte skriva varför eller vad det är nu så jag förklarar sen.

 

Måste också köpa ett par skor. Fast mamma säger att hon letade i knalle häromdagen men inte hittade några i min storlek. Så får kolla i stan också.

Nu måste jag i alla fall göra i ordning mej.

 


Kommentarer
Postat av: pörsan

Det blir bra vad det än blir :)

2009-07-28 @ 13:19:13
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0