Shoes

Nu har jag äntligen lyckats slita mej upp ur sängen.

Har försökt komma upp i en halvtimme. Och när klockan ringde vid 9 så va det ju bullshit att jag skulle klara av att ta mej upp. Sover alldeles för mycket nu för tiden.

Eller egentligen inte, det finns ju folk som går och lägger sej vid 12 och går upp 12.

Aja skit samma.

 

Fick se nu att jag fick svar på det där mailet som jag skickade häromdagen.

Haha så dom fattade min rötna engelska i alla fall.

 

”anonym” kommenterade det inlägget och frågade varför jag inte använde ett lexikon. Saken är ju den att om jag gör det så blir det ju inte grammatikiskt rätt. Och då kan det ju bli helt vajsing.

 

Men i alla fall så stod det att skorna släpps på fredag. Så då beställer jag dom ^^

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Godmorgon! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Tävlingen avslutas idag kl 15.00, så jag behöver alla röster jag kan få... Det hade varit riktigt gulligt av dig! Kram//Hanna

2009-07-15 @ 10:59:42
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0