slemmigt

Kom hem för ett litet tag sen.

Tröttnade rätt snabbt på Knalleland för det är så kiliga affärer där.  

Förstår inte varför alla som är på besök i Borås vill åka dit. Det finns ju ingenting. Då är nog stan bättre. Och den enda affären som jag skulle gå in i var den jag inte gick in i.

Åkte till systemet och köpte ”hajvin” istället för att fortsätta vara i knalle, hoppas på fest idag?

Är ni på eller? ;D Jag är pååå!

 

Blev helt slut nu när jag kom hem.

Funderar på att vila en timme eller något. Ligger ändå bara här och gäspar och fryser.

Eller så lagar jag till något att äta. Vi va och köpte mcd förut men det var så slemmigt så jag kunde inte äta upp, fy fan va äckligt det var..

 

Skulle egentligen på kalas hos min kusin idag. Men det hade tydligen varit missuppfattningar så det blev inte av det heller.

 


Kommentarer
Postat av: Leia

God dag !=)

2009-07-11 @ 16:12:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Klart det måste vara lite drag ikväll, det är ju lördag! Klockan är redan kvart i två oss mig men du har fortfarande en chans, haha

2009-07-11 @ 18:47:46
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0