stuffs

Är det bara jag som tycker att det är äckligt att låta stenar vikariera som isbitar?

Detta ska tydligen hålla kylan as bra och så slipper man den vattniga smaken i whiskyn/drinkarna.

 

 

 

 

Vet inte riktigt varför men jag tycker att det låter rätt äckligt. Det är bara något som inte tilltalar mej särskilt mycket :S

 

 

Dessa där i mot är sten tuffa! Skulle vilja ha sådana

 

 

 

Det är vanliga cd skivor med ett annat utseende, fan vad häftigt. Det är faktiskt nästan så att jag trycker hem dom. Fast vad ska jag med dom till egentligen? Man kan ju ändå inte tanka. Men funderar på att beställa dom.

 

 

Och så hittade jag en grej till vår kära vän Pörsy som alltid spelar alla.

En öl öppnare som räknar alla ölen den öppnar.

 

 

Så Pörsy, köper du den så behöver du aldrig mer undra. Haha ^^ det tyckte jag var kul!

 

 

Den dagen som vi tröttnar på ”ärrrrrrrreeeeeeee nån som sätt mej full någon gång!!?! Skååål” så tycker jag att vi insesterar i den här.

 

 

 

 

Massor av snabbsvisor med melodi som man känner igen. Typ mors lilla olle. As tuffs. Funderar att trycka hem den faktiskt.. lite 80 procentig strå rom (eller hur fan det stavas) eller lite raki och sen är festen kirrad. Någon som är på? ;D

 

Skiten finns på denna sidan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0