toppenfylla

Ååh skjut mej

Orkar inte ens pallra mej upp ur sängen, tur att jag har datorn bredvid.

Det blev verkligen för mycket dricka igår, men jag hade as skoj ändå.

 

Först satt jag och tina och drack och fixade oss hemma hos mej. Ville vara här för mackan drog ju vid nio. Så nu har han flyttat till Uppsala.

Så kom Jonas där vid 9 också för han skulle köra oss till Kinnarumma, Tina hade ju självklart glömt sitt legg. Bilresan var lika underbar som vanligt med honom och hans kompis. Massor av cep till gamla goda låtar. Hahaha

 

Men sen drog vi till Träggan, var där ett jävla tag och hade as skoj. Drack ännu mer, dansade, flörtade, träffade folk osv. men sen tänkte vi att vi skulle dra förbi Tonic en sväng där vid halv 1. och då träffade vi as mycket mer folk. Hade as skoj och drack mer.

Sen bestämde vi oss för att dra tillbaka till träggan ett tag. Men det blev tråkigt, verkade som att alla dratt. Så vi drog också. ^^

Tina drog hem för hon var tvungen att lämna nycklar och jag drog till Harrys och träffade lite folk medan jag väntade på Marina.

 

Nu ska jag kolla stardust och försöka sova lite till.

 

 

Och föresten. Det är så jävla moget att man kan stå och prata med ens ex när ens nuvarande inte är där. Men så fort den nuvarande är där så kan man inte ens hälsa. Moget lilla du. 

Det är ju så att antligen hälsar man alltid eller så pratar man aldrig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0