underbart liv

Kom hem för en liten stund sen.

Det var nog längesen jag hade såhär roligt. Det känns som att jag har skrattat oavbrutet i 2 dagar. Fan vilket härligt liv jag har. Kan ni förstå det för en gångs skull.

Nu ska jag käka (igen, haha) men vissa bakis dagar är så att jag inte kan äta något och vissa är så att jag äter hela tiden. Bilderna från dagen kommer nog in imorgon. Dom finns på Pörsys mobil och vi kunde inte lägga in dom på hennes data så vi får skicka dom med blåtand till min.

 


Kommentarer
Postat av: - H *

- NAJSNAJS!

2009-07-20 @ 00:35:43
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

öööööh, checka min bdb. ja fexa skiten nu finns bildera :D

2009-07-20 @ 01:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0