uttjötat

2 timmar senare och jag tror att jag är klar med mitt lilla experiment. Hoppas att det gick bra men får inte veta det förens imorgon. Tror inte att jag pallar att göra om det.

 

Ska försöka sova tidigt idag eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och mamma ska köra mej till arbetsförmedlingen, biblioteket, systembolaget och Ica. Sen när jag har kommit hem och lagat mat så ska vi dra till Ullared. Skulle egentligen åka på Lördag men det blev ändrade planer för har verkligen inte tid då. Vi ska till Gbg på lördag och har massor av annan skit att göra också.

Funderar redan på vad jag ska dricka på Lördag. Är rätt sugen på vodka men mitt vin är ju så gött. Känns som att jag har tjötat ut all slödricka också. Men vi får helt enkelt se. Kanske slår på stort, haha ^^ det får man ju lov att göra eftersom vi ska fira Pörsy’s födelsedag.

 

Men nu ska jag softa lite, försöka bli trött och kika runt på lite sidor.

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0