Vad ska allt vara bra för?

Vet ni vad jag hatar mest med att åka bort? Att packa!

Kolla hur mycket kläder som jag har valt än så länge.(ser mer ut i verkligheten)



Men jag väntar också på att ett lass ska komma upp från tvättstugan. Jag ska vara borta i 6 dagar. Mellan tisdag och söndag. Vem behöver så här mycket kläder?

Men packar jag inte mycket så sitter jag där sen och tänker ”va fan tog jag inte med den för? Och den?” jag har packat 3 jackor och 1 väst tillexempel. Vem tror jag att jag är. Haha ^^

Får nog rensa lite här. Behöver ju inte 3 mjukisbyxor i olika färger direkt. Eller eller 4 shorts och 1 kjol. Eller 5 klänningar eller 10 linnen. Haha ^^

Fast eftersom jag är så klumpig som jag är så lär jag ju behöva mer en jag tror. Men nu ska jag rensa lite och tänka på vad jag verkligen behöver. Det som stör mej mest är att jag inte vet vad jag ska ha på mej på 5kampen. Vill ju vara lite fin. Haha ^^

Det värsta är ju att jag inte packat klart. det ska ju i hårgrejer, smink, hudkrämer, smycken osv. Gaah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0