vrålhungrig

Mamma va ute och jobbade så jag slapp pallra mej till maxi.

Gött för jag trodde att jag började piggna till men sen slog det tillbaka och blev värre. Fy fan vilken dag detta kommer bli. Bakfull så att tänderna skallrar, haha. Men nog tjötat om bakfyllor nu. :P

 

Funderar på vilken bok jag ska börja läsa.

Är faktiskt sugen på Harry Potter (som det 10åriga potter fan jag är, haha). fast jag ska låna den av Sarah när hon får tillbaka den nästa vecka på engelska. Så det är ju inte kul att läsa den nu och sen läsa om den. Annars så kan jag ju faktiskt läsa 1an på svenska och sen börja med resten på engelska.

 

Ja vi får helt enkelt se sen. Kanske kollar film istället.

Om nu bara folk kan sluta ringa mej.

Jag hatar när det ringer folk som jag inte har numret till. Orkar inte vara trevlig just för tillfället. Så vill ni prata skicka ett sms först så jag vet vem ni är :P haha ^^

 

Ne men just nu tycket jag att det är skit irriterande. I och för sej så är jag as irriterad på allt idag. Om jag ska vara lite ärlig så är jag lite nyfiken på vem det är som ringer. Haha

Och jag som trodde att det knappt var någon som hade det nyaste numret. Till och med jag blir förvirrad för att jag har bytt och bytt tillbaka så ofta den sista tiden. Det var ju det som var lite av meningen, att ingen skulle ha mitt nummer typ. Men nu skiter jag i vilket. Behåller det här numret och skiter i vilka som har det.

 

Nu kom mamma hem så jag ska laga mat. Är vrålhungrig. Och tror inte att det finns något godare än min pastagratäng dagen efter, om man räknar bort flöt mat som pizza och mcd då. Pastagratängen bara slinker ner i kistan, haha

 

Tjingeling på er ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0