Wild child

Filmen var as najs ^^

Fick till och med en liten tår i ögat när Poppy satt och lipade med hennes mammas fotografi. Jävla va het rektorns son var! Garr! Det skulle man inte tack nej till. Riktigt lammkött ;)

Jag ville inte att den skulle ta slut, man ville bara se mer och mer och mer. Om det nu är någon som ska se den så tryck inte bort den på direkten när ”eftertexten” börjar. För det kommer lite mer sen. Ska väll inte berätta vad (även fast jag älskar att förstöra) men jag tyckte att en sak fattades även om man fattar vad det var så fick man inte direkt ett svar. Eller vad man nu ska säga. Men det kommer i ”eftertexten”.

 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Pörsy skulle ringa när hon hade slutat jobba i alla fall.

Men antar att det blir lugnt J

 

Kul föresten att folk har börjat kommentera ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0