ankattack

Hade de rätt trevligt i stan, det var så mycket folk på viskan så vi bestämde oss för att köpa cola och godis, eller jag gjorde det medan Sandra köpte Mcd och sen satt vi oss på trappan där vid viskan. Det var faktiskt mysigt att sitta där i dom sista varma höstsolstrålarna : ) i alla fall tills det kom massor av ankor och attackerade oss. Kanske var mitt fel när dom fick smaka på Sandras pommes. Men en såg så ledsen ut så jag var tvungen att mata liiiiiite :P haha ^^

Sen drog vi hem till mig en stund och softade lite men nu ligger jag här själv och taggar inför Lördagen. Mina tjejer kommer ju hem då! Åååh så jag saknar dom! Det ska bli världens fest asså! Ingen får lämna lägenheten innan dom är dygraka, det är regeln. Så det bli  priiima :D

 

Vill bara att Lördagen ska komma fort, jag saknar dom! Sänny har varit gone i 2 veckor och

resten i 1 vecka. Eftersom dom inte är svikare heller så när dom kommer hem kl 9 så börjar vi, fan va gött! Åå bara några få dagar kvar.

Älskar faktiskt er tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0