buhuuuu

Blev inget av att städa klart stora garderoben, men det trodde ni inte heller va ;D haha ^^

Fastnade totalt framför datorn, som den tönt jag är ;D

Börjar känna mej sjuk också. Så fort värktabletterna börjar avta så kommer dåsigheten och smärtan tillbaka. Tog precis en till tablett så att jag kan sätta på en film och somna. Hoppas att skiten försvinner lite för kommer aldrig kunna somna om jag har så här ont. Hoppas att jag lyckas sova igenom skiten, vaknar imorgon och det är bra väder så att jag kan springa. Är jag inte dåsig imorgon så springer jag nog i vilket fall. Har känt mej så rastlös idag även fast jag har haft fullt upp.

Buhu det är sååå synd om mej ;D hahahha

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0