detta håller bara inte

Hallu sunshines

Kom hem för en liten liten stund sen från Sänny. Jag och pörs bestämde oss för att gå dit och kolla lite idol. Men det slutade med att vi kollade i början och sen drog och mötte pörsys mamma för att få filmen ”män som hatar kvinnor” (måste ju se klart den någon gång) och drog sen till maxi för att köpa massor av gottigt. Ost tacochips, saltade tacochips, ost dipp, rödlök, gräddfilar, morötter, drickor, chips och dippmix. Haha mums ^^ alla åt av varandra som vanligt. Så idag kan vi ju snacka om att vi har flötat. Höll på att spricka där i slutet kan jag ju lova. Vi låg där och bara hade ont som fan i magen. Men det är najs och ska göras någon gång det också ^^,

Fast det blev inget av filmen, sanna hade inte vlc på sin dator och det gick inte att spela skivan i hennes dvd. Filmen bara muppade sej i media player. Så får se den någon annan dag istället. Men vi hade ändå massa mys och kollade massa olika tv program.

 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska upp och tvätta vid 7 (om tvättiden är kvar då, bokade den på lördag istället men tänkte ändra i morgon bitti) och innan dess skulle jag gärna hinna med en joggingtur. Har blivit värsta alert på sistonde ;D är så trött på att ha röten kondis plus att det är så härligt att vara ute och springa. Synd bara med isglasshuvudvärken. Jag har ingen fin mössa och det är goast att vara ute när det inte är så mycket folk som glor :P haha ^^

 

Så ska upp vid kl 6 imorgon, ska försöka springa till kl 7 om jag inte får så jävla ont i benen imorgon igen. Måste köpa ett par riktiga skor när jag får lön, för detta håller ju inte.

 


Kommentarer
Postat av: majsis

alert! haha gud va mogen du blivit ;)

2009-09-18 @ 08:15:50
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0