en hundväska

Det blev en joggingrunda a la Flymader ändå. Gud vad jag är duktig ;P

Lady krånglad som fan bara, ville inte springa fot eller något. Så hon hamnade i koppel. Vilket hon inte tycker om att ha när vi är på Flymader. Haha men hon ska fan göra som jag säger när hon är lös. Annars är det tjilevippen på att vara lös sörrö. Hon hade på sej den söta väskan när hon sprang. Har jag nämnt att jag har köpt en sådan till henne? En sån man lägger tyngder i.

 

Tänkte ta mej lite frukost snart, kokt ägg och macka i ugn. Jammie. Tänker till och med vara en sån snäll lillasyster att jag steker ägg till Mackan. För han gillar inte kokt ägg.

 


Kommentarer
Postat av: majsis

jag har tråkigt och sitter i skolan... entertain me?

2009-09-18 @ 10:55:01
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0