get pung

Nu har jag gömt bort detta igen. Eller glömt och glömt. Mer tänkt ”jag skriver snart” och sen har det hänt massor av saker, nu när jag har ett liv igen ni vet. Haha ^^

Eller liv och liv, det är fan inte lätt att ha när man är bankrutt. Kan inte lönen bara ramla in snart? Det är fan skit att gå hemma utan pengar. Man behövde ju inte så mycket när man jobbade direkt. Man orkade ju inte göra så mycket på dagarna.

 

Dom två senaste dagarna har varit rätt softa.

I Måndags var jag och Pörs lite i stan och på Almås för att hämta mina MVG – apu betyg (jag var tvungen att skryta lite, haha^^) men självklart hade fanskapet tappat bort dom. Och så skyller hon på att hon har gett dom till mig! Jag har fan inte fått dom! Jag har alltid varit rädd om mina betyg. Dom är fan viktiga. Till och med i mina stökigaste period så var jag rädd om sådana papper och nu för tiden så har jag dom till och med fint sorterade.

Blir så trött på den läraren va, jävla kärringjävel. Men det är ju som vanligt. Så nu är jag 2 Mvg:n fattigare. Måste säga att det suger get pung. Blir sååå irriterad.

Erkänn ni är lite impade av att jag av alla har mvg:n? Haha ;D

 

Sen mellan typ 5 och halv 10 så satt jag och Tina på viskan och drack lite öl. Efter ett tag joinade Sofia och Malin vårat bort också. Det var riktigt roligt. Kändes gött att bara sitta ner och tjöta för en gångs skull.

 

Idag så har jag mest bara umgås. Gick lite ärenden i stan med Sänny och Pörs, bakade årets största äppelpaj, packade osv.

Sen vid 9 drog vi hemma till Sanna och kollade lite film och chillade, kom väll hem för typ en timme sen.

 

Så nu sitter jag här och funderar mest på vad jag ska göra ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0