Halloween

Börjar redan planera Halloween.

Jag vill vara Pink Ladies! Fan va coolt om alla vi tjejer va det! Jackorna är ju inte svåra, vi köper ju bara varsin rosa tröja (sån som finns överallt nu) och sen lägger vi bara till det svarta. As grymt. Har till och med lagt bud på peruker :D dom rosa skorna skulle vara perffa till. Men dom är ju en helt annan historia :/

 

 

Om dom andra inte är på min d-e-l-i-s-i-u-s-e plan så funderar jag på att vara en prinsessa eller en fé.

Är så trött på allt det där med hora osv. för vi ser ju bara ut som vanligt då. Hahaha ^^ Ne men seriöst så är kläderna inte så stor skillnad. Har varit allt det där förut. Hora, pirat, djävul, mus, kanin osv. orkar inte i år igen.

Hora var roligt när man var 14 lixom. Då man inte gick i världens kortaste. Men nu är det slut med det. I år ska jag vara något annorlunda.

 

Något som hade varit kul var om man samlade ihop några killar och så var dom T birds! Det hade varit grymt.

Om man ska vara pink ladies så är det ju inte så mycket som behövs fixas. Leggins, svart linne/tröja, jackan och glasögon typ.

Är jag det andra så tar jag nog min studentklänning och peruken bara. Och krona då så klart ;D å så en mask!

 

Vi får se vad det blir av det hela. Jag taggar redan!

Vi borde ha temafester! Eller utklädning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0