härliga rundor

Nu är jag hemma igen. Över 1 timmes jogging, yeah. Gick till skogsstigen, sprang den och kom ut på flymader, sprang flymadervägen och förbi storängen sen gick jag mer eller mindre Statoilvägen bort. Älskar den rundan. Det var faktiskt Sarah som visade mej den för ett tag sen, hade inte en aning om vart den gick förut. Nästa gång ska jag fortsätta en till bit på den vägen och kolla vart den leder. För om man viker av där jag viker av så kommer man ut på flymader. Typ på vägen vid hagarna och det.

Gött när man känner att man bara orkar mer och mer och rundorna börjar kännas kortare, i början kändes allt bara för långt. Nu när man är mitt upp i dom så är det bara för jävla härligt.

 

Idag blev till och med Lady tröttare än mig, stoppade ner 1kg sammanlagt i hennes väska. ½ på varje sida asså. Får inte stoppa ner mer tyngder än det på henne, annars hade jag gjort det. Får vänta tills hon har tränat upp sina muskler mer. Sen åker hon på tyngre vikter ^^,

 

Nu ska jag softa framför datorn eller liten stund och sen jävlar ska här packas! ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0