ishuvudvärk

Kom precis in från en jogging runda,

Fy fan va gött det är att ”börja” dagen så. Man känner sej så pigg efteråt. Även om det är svårt att komma upp och ut. När man äter iskall glass så kan man ju få sån där ”ishuvudvärk” då det känns som att det ilar i hela huvudet ni vet? Sån har jag nu, big time. Det var så fruktansvärt kallt ute så att det svider i hela halsen också. Måste nog jogga med mössa i fortsättningen. För ishuvudvärk är inte najs ;D

Fattar inte vad det är med mina ben, även om jag värmer upp osv. så sträcker jag dom eller något. Iofs så händer det bara jag går ibland men jag joggade vid sparre och dammsvedjan men när jag kom till storängen och det så sträcker sej hela skiten och jag kan inte fortsätta jogga. Så fick gå hela ”Statoil vägen”. Synd för det är en go bit och jogga. Och jag tänkte att det var lika bra att pallra sej hem, uppför backen, istället för att fortsätta när det ändå bara gjorde ont.

 

Funderar på att slänga mej i ett bad eller något nu.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad redig du är....blir ju avundsjuk. Jogga hela den biten en annan hade knappt orkat jogga gatan ut här hemma. Ha,ha

2009-09-17 @ 10:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0