mitt liv är slut

Jag har inte haft internet på 4 dagar!
jag döööör. mitt liv för fan. har inte internet hemma ännu! lördag, söndag, måndag, tisdag.
har inte en aning om när jag får internet heller. snyft.
har ockuperat Pörsys dator nu en stund.

har så mycket att skriva så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. vi kan väll börja med helgen:
i lördags flyttade vi. Emil var räddaren i nöden och kom upp med sin flyttbil så allt gick snabbare. vi slängde en heeeel bil med skit. det är inte klokt så mycket skit vi hade. och ännu mer har vi.
på kvällen blev det fest. fick till och med ut min bror även om han gick hem redan vid 1. allt var lugnt och till och med lite kiligt på krogen tills han gick. då blev det katastrof asså, vi hamnade i bråk och massor. jag fick en sådan karatespark av en kinesjävel rakt på tanden/kinden/örat så att jag inte hörde på hela kvällen. jag hade iofs ett litet lock på örat innan men då hörde jag ju lite i alla fall. men sen blev jag hel döv asså. jävla roligt. kines jäveln va fan ett huvud kortare än mej och ändå nådde han, hur lyckades han med det asså? Sen var jag på sååå dåååligt humör så jag gjorde mej ovän med alla på sms/tele. fick lite ångest på måndagen när jag kom hem vid 1 och läste alla sms.

söndagen spenderades mest med Pörsy i knalle. hittade ett fint linne med en döskalle och lite skit på, svårt att förklara ni får bild sen. det linnen är fan det enda som jag har hittat i både stan/knalle/göteborg. blir irriterad. jag vill köpa massor av grejer. men hittar inte ens ett par brallor. morran och my så arg jag blir. är trött på mej själv, orka vara så jävla kräsen.

annars har det inte hänt så mycket i veckan. har mest fixat och trixat i nya/gamla lägenheten.
håller på att få ordning nu. det blir as bra.

Pörsy tycker väll att jag är tråkig som sitter här så ska gå och hoppa på henne :)


"Över dörren till mitt hjärta skrev jag:
'Genomfart förbjuden!'
Men kärleken kom skrattandes förbi
och ropade: 'jag går in överallt'."


- Herbert Shipman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0