Roligheter

"jag fattar inte hur folk orkar hela tiden. träffade Carro när jag var ute igår. och hon var helt hysterisk över vad Linda hade skrivit i sin blogg. (att jag, Alex Linda och Carro var förlovade) när det i själva verket bara är Linda och Alex som är det. så jag var tvungen att läsa det idag. det stämmer det står på hennes blogg. men det är en kommentar hon har klistrat in. Linda vet mycket väl att jag och Alex är vänner och inget mer än det. så pratade jag med Alex i tele och fick då reda på att vivi har börjat igen..
snälla vivi släpp det. om du är så hemskt nyfiken så betyder det ju att du fortfarande hyser intresse för deras förhållande. svartsjuk? eller kanske bara sugen på att förstöra lite? men om du bra vill förstöra så finns det ju en anledning till det med.
du ska bara veta hur trött jag var när du och Alex var tillsammans och han inte fick prata med mig för dig. så kalla inte Linda patetisk när du varit precis likadan. bara ett litet tips."

 

 

Mohahahhaha! Jag ligger ju och asgarvar för mej själv!

Så vivi har börjat igen? Att folk inte kan ta reda på fakta som vanligt. Men det är rätt underhållande ibland. Som nu t.ex. när jag är arbetslös och ändå inte har så mycket för mej på dagarna när folk jobbar. Visst har jag ett meningsfullt liv? ;D

 

Men jag ”hyser” inte ”intresse” för deras förhållande. Jag ”hyser intresse” för alla konflikter, bravader, draman osv. jag är alltid nyfiken på allt. Sån är jag som person. Jag ääälskar att luska, jag älskar skvaller osv. hallå jag bor i lilla Borås hur ska man inte kunna bli påverkad? Jag är inte svartsjuk, jag har kommit över honom och har ett underbart liv. Hur ska jag kunna vara svartsjuk och sakna något som är dåligare än vad jag har nu? Absolut nu när jag äntligen inte vill ha det längre. Även om jag alltid ville ha det förut. Förstöra skulle jag inte tacka nej till om jag ska vara ärlig. Men inte genom att göra något med honom. Det enda som du har rätt om än så länge är att det finns en anledning till det. Och den är faktiskt rätt enkel. Jag hatar dom. Det finns vissa som säger att hat är en passionerad känsla. Men det tror jag inte. Inte i detta fallet då det är bottenlöst hat. Om jag verkligen hade velat lägga energi på att förstöra så hade jag agerat på ett annat sätt mot dom. Då hade jag ju velat ha något med honom att göra. Vilket jag inte vill. Då hade jag ju inte sagt att jag inte ens vill vara kompis med honom. För hade jag lagt energi på att förstöra så hade jag ju gjort det från det hållet. Så börja inte med något mer skitsnack om det.

 

Har du inte lärt dej att det alltid finns två sidor av en historia? Alla gick ju på Alex snyft historia om att det var jag som var ett monster till flickvän. Men vet du vad den enkla förklaringen till varför jag inte gillade att han umgicks med sina tjejkompisar?

För jag fick inte ens umgås med mina killkompisar. Och då sa jag så ”får inte jag umgås med mina killkompisar så får fan inte du umgås med dina tjejkompisar” så enkelt är det. Allt började med att jag skämtade med en av mina bästa killkompisar (på den tiden) och vi typ sa att han skulle bli min nästa kille. På skämt. Men tro vad ni vill.

 

Och syftar du på mej med detta så kan jag ju tala om att jag asgarvar. Det av något är patetiskt. ” Det är inte din bäste väns svartsjuke flickvän du ska oroa dig för, det är hans galna ex som gör sig påmind hela tiden.”

 

Måste ju tala om att jag tycker att allt detta är riktigt roligt

 


Kommentarer
Postat av: Leia

Verkar jobbigt.

2009-09-20 @ 16:52:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hemskt vad hårt du går på. jag vet att alex sa det till dig. och jag tycker det är löjligt det med.

hade alex kallat någon för patetisk av en sån anledning hade jag sagt sammma sak till honom.



men haha! jag har faktiskt mer kompisar med galna ex flickvänner/pojkvänner. så nej det handlar om inte om dig. och som sagt står det veckans citat, det är inte jag som skriver eller säger dom. det är personer i min omgivning som säger klockrena saker.



så har du fått nog med asgarv nu?

2009-09-20 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0