ska det vara så ska det vara ordentligt

Sitter hos Sänny och umgås lite med henne och Pörs. har kollat lite tv och pratat lite skit ett bra tag.
alltid lika mysigt att vara här.
är as trött dock, tänkte vila en liten stund när Sanna drog från mej förut (hämtade upp henne på vägen till maxi förut) men så blev det inte för Pörsy kom hem pallrandes till mig strax efter det. satt hos mej en stund och bara pratade om pinsamma, klängande människor från gårdagen. båda två lika ehm.. chockade (?) haha ^^ vi är allt lika bra cp båda två. sen drog vi till Sanna och så.

jag blev så trött förut på allt så jag försökte ringa Alex. men ha! som vanligt är han för feg för att ta en konfrontation. skickade ett sms också så vi får väll se om han är för mupp för att svara. jag blir arg när folk snackar om mej eller rättare sagt ljuger om mig. annars hade jag skitit i det, för annars garvar jag bara.


jag går alltid hårt på. varför fjanta sej och göra saker halvdant? man kan föresten citera sej själv och med tanke på att det är din blogg så antog jag att det var du som bestämde citaten..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur jag visst de :P De du ;) Ne men förstod de genom att jag såg din bild som du hade täckt över med en stjärna hahah :P

2009-09-20 @ 23:03:37
URL: http://emelieaskakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0