stök

Hallu

Har inte bloggat idag för jag visste att om jag sätter mej vid datorn en längre stund så fastnar jag. och jag har mycket att göra hemma.

Gick upp vid 6 redo för en runda. Men såg hur jävligt vädret var så jag skippade det, vill inte bli mer sjuk. Satt på en film istället och låg och kollade den. Visste inte riktigt vad jag skulle göra efter den för det var för tidigt att börja banka här hemma så jag somnade i någon timme. Sen vaknade jag, åt frulle och drog ut och sprang. Det var uppbehåll och blåste inte alls så mycket. Men när jag har kommit en bit börjar det ju självklart spöregna och blåsa. Var ju sådär lagom kul när man redan är sjuk. Men tog mej bara 1 timme idag. Måste nog ändra runda till en längre.

När jag kom hem så blev det att sätta igång här hemma. Är klar med garderoberna nu och med det mesta i hallen. Ska börja med köket sen/imorgon och sen är det inte så mycket kvar. Gött. Väntar på att mamma ska komma hem med pizza och sen ska jag, pörs och sanna hitta på något innan jobbet.

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0