summering

Måste ju säga att jag har varit kung på att uppdatera den sista tiden. Absolut dom senaste dagarna. Not, haha ^^,

Skit samma, im back. Jobbar ju som sagt inte längre.

Men vi får la gå igenom dagarna lite så att ni inte sitter där och är alltför nyfikna.

 

Torsdag:

Jobbade *suck*

Sen efter jobbet blev det en jogging runda upp till Sandra på Brämhult, rökte lite och tjötade en stund sen så promenerade jag och Sandra tillbaka. När vi kom hem till mig så hoppade jag in i duschen och tog mej en ugnsmacka snabbt (det är skillnad på macka i ugn och ugnsmacka, bara så att ni vet) sen bar det av till stan för att vi skulle fika på Viskan. Men när vi kom dit så var det så jävla mycket folk och eftersom det var fint väder så vägrade vi att sitta inomhus. Så vi drog och köpte cola och sen satt vi oss faktiskt på trappan vid Viskan. Väldigt mysigt. Efter ett tag kom Hatten och Daniel förbi och höll oss sällskap också. Men det blev en tidig hemvanring eftersom jag skulle jobba dagen efter.

Notera att detta var dagen som jag började få ont i benen.


Fredag:

Gick upp vid 4a som vanligt, fast denna gången med världens benvärk. Undrade hur fan i helvete detta skulle gå att jobba men eftersom det var sista dagen så var det ju bara att pallra sej igenom den. Lidandes om jag får tillägga det. Jag vet, jag vill bara att ni ska tycka lite synd om mej. Haha ^^

Efter jobbet så drog jag och mamma hem, duschade och fixade mej lite för att sen dra och käka. Efter käket så skulle jag bara upp och färga Jockes hår, men när jag väl kommer dit så är det tydligen inte hårfärgning som gäller. Utan då är det tydligen fest istället. Och vad ska en stackars liten flicka som mej säga då? Det är ju bara att hänka på ;D absolut när det kom roligt folk. Så utgång i Converse och skjorta går också, haha ^^,

Blev totalt supen under bordet kan jag ju lova. För som vanligt så var det ju allas motto att få mej dygrak. Kvällen blev i alla fall som den blev och jag kom hem kl 2 dagen efter.

 

Lördagen:

Kommer hem och mår as dåligt. Har så ont i benen plus att jag var bakis som jag nog aldrig har varit förut. Så jag åt en macka och sen tvärslocknade jag på 3 sekunder typ. Vaknade vid 10 över 6 och insåg att jag skulle dra till förfesten kl 7. så det var ju bara att pallra sej upp även om jag fortfarande kände mej så rälig och mådde så rötet. Men det gick det också. Var lite svårt att dricka dom första 2 glasen. Men sen flöt det på som fan och dom flesta blev nog kanakas. Säny och Pörs kom ju hem från Turkey så jag, Sandra, Anders drog och väntade på dom hemma hos Säny. Så det blev färra när dom kom. Calle kom också sen. Jag har nog aldrig sätt varken Calle eller Anders så fulla någon gång. Det är inte alltid bra med Tequila race. Haha ^^

Kvällen var också jävligt bra. Även om den kunde ha slutat bättre. Kunde faktiskt ha slutat mycket bättre. Jag hatar när kvällen slutar med att man är totalt vansinnig. Absolut när kvällen har varit så jävla bra innan det. Men skit samma. Nu i efterhand är det ju bara idiotiskt att bry sej. Det som händer det händer. Och så är det bara.

 

Söndagen:

Vaknar typ as tidigt och mår skit. Men det gick rätt snabbt över. Drog upp till Sandra och Anders på Brämhult och satt där ett tag sen gick vi tillbaka till Lurre och träffade Pörs. Så dagen har i stort sätt bestått av mat, mat, mat, cigg och tjöt. Men det kan vars trevligt det också. Har varit grymt festsugen. Men eftersom folk är lame och inte festar på Söndagar så blev det ingenting med det. mår mycket bättre i benen idag så hoppas att det går över tills imorgon så jag kan dra ut och springa.

 

Just nu sitter jag här och väntar på att VMA ska börja. Vilket det inte gör förens kl 2 inatt. Eftersom mina lovely fräänds sviker det så skulle det vara trevligt med sällskap. Men jag får la sätta mej och kolla med Lady och Sigge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0