tråkiga stuffs

Godmorgon sunshines

 

Idag sov jag faktiskt ända till klockan nio, wow ;D haha

Vaknade när klockan ringde vid 6 och kände bara ”nej jag orkar faktiskt inte idag”. Ångrar det nu så funderar på vart jag ska jogga, gässlösa eller annelundsparken eller något sådant tror jag. vet inte riktigt vad jag är sugen på.

Annars idag har jag bara sånna här tråkiga saker framför mej :( jag måste verkligen sätta igång här hemma, vi flyttar lixom i helgen men alla grejer då? Morr jag vill inte. Men Pörsy skulle kanske komma hit och hålla mej sällskap. Det är alltid mycket trevligare då. Hoppas hon vaknar snart!

 

Så om du läser detta Pörsy innan jag har pratat med dej: ”om du vaknar innan 11 så är jag ute och joggar, ring min mobil så hämtar jag upp dej på vägen eller något”

 

Jag hatar att hon inte har någon mobil, det är så jobbigt.

 

Ne nu ska jag ut och springa lite. Har längtat efter det hela helgen :)

 


Kommentarer
Postat av: pörsan

din lilla köttkorv, jag ringer ju dig men du svarar inte på hem telen .. måste ju fråga en sak ..

2009-09-21 @ 14:17:50
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0