klantigt

jag blir bara så trött på mej själv ibland.

Jag hade bestämt mej för att jag inte skulle sova igår innan vma, piggnade till som fan en stund efter att jag skrev sista inlägget. Men vad tror ni inte att jag gör där vid typ 1? Däckar rakt av och missar hela skiten! Jävla kul

Vaknade nu för en halv timme sen och bara ”va faaa-an”. Jag hade ju velat se skiten live sänt. Nu får jag ju vänta till andra sändningen som är på ehm.. torsdag? Tror jag.

 

Just nu sitter jag faktiskt inne på mtv.com och kollar lite från galan

Snyggast klänningar har ju pink och shakira.

Att samma klänning kan se så olika ut på olika personer. Här är det ju mer en tuff, cool sak på Pink medans Shakira bär upp den på ett typ gulligt (?) sätt.

 

 

Sen var ju också min pojkvän där.

Han skulle ju vara med och presentera New Moon trailerna.

 

 

Mums han är het

 

 

Eftersom mina ben är bättre idag så ska jag snart ut och springa lite.

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0