vansinne

Kom hem för en liten stund sen och kastar snart in datorn i väggen!

Jag är så  o t r o l i g t trött på denna jävla fitt dator. Gaaaah. Folk ser inte ens alltid vad jag skriver på msn fattar jag nu, har tyckt att lite folk hit och dit har varit konstiga som inte ha svarat på det jag har skrivit utan har bara skrivit något helt annat. Har ju inte fattat det förens nu. Kanske därför som jag inte alltid får svar. För jag ser väll troligtvis inte alls som dom skriver heller. Gaaaah.

Det lutar starkt på att det blir en ny dator nu när lönen kommer. Men jag vill inte det, är ju så sugen på att tatuera mej, skaffa löshår och åka till Liseberg men i så fall blir det inget med det.

Fan jag måste skaffa mej en fin, rosa, ny dator!

 

Och pricken över i:t så har mina hästjävlar som jag fick bort kommit och flyttat in i min dator igen! GAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0