vit helg

Nu har ni allt saknat mig igen ;D

Helgen har varit allt för upptagen av fylla och annat skit. Så får väll ta och skriva lite om den;

 

Fredagen

Gick upp som vanligt där vid 4 och slet röven av mej på jobbet. Kom hem och skulle vila och äta lite. Men det blev ju inget av det för det var bara att sätta sej på bussen hem till Sandra för att fixa oss och börja förfesta. Efter ett tag ringer någon eller så ringer vi och sa att vi kunde komma på förfest i det gula huset istället. Så jag, Pörsy, Sandra och Anders pallrar oss dit och jag blir totalt supen under bordet. Fattar inte vad det är med dom, jag blir alltid supen under bordet. Sen finns det väll inte så många minnen eftersom jag på något konstigt sätt blev kanakas. Tillslut var jag rätt så jävla vinglig på benen. Men rätt så mycket dans blev det i alla fall, typ hela tiden.

 

Lördagen

Jag och Emma börjar planera en fylla redan vid typ 2 på dagen. Men det slutar med att allt drygar ut sej och jag kommer inte till bussen förens 20 i 5 tror jag. när bussen kommer så kommer jag på att jag har glömt all min dricka hemma. Så jag blir så trött på mej själv och pallrar mej hemmåt igen, hämtar vinet och drar äntligen och träffar upp Emma i Knalleland. Då börjar det ju spöregna, fy fan. Det var som att himmelen hade öppnat sej och bara släppt ut allt. Så vi traskar där i regnet, igenom en översvämmad tunnel med 1meters vatten i, hem till Emma och spelar Mario på Nintendo och dricker. Efter ett tag ramlar Skog och Linnea in och det var rätt trevligt. Senare drog vi upp till Kossan och fortsatte dricka lite. Och jag blir stenfull igen.

Kom till krogen där vid 12 efter en jävla springtur till bussen, dansade lite (hade så ont i fötterna efter att vi sprang), tjötade och diverse andra saker, hahaha ^^

 

Helgen har varit helt okej.

Men jag ska nog ha en vit helg snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0