Draghund

jag har ont i benen, morr!
vaknade kl 2 idag. *suck* jag hatar att sova bort dagarna, men jag vaknade faktiskt först vid 10 men insåg att jag aldrig skulle få upp fia då eftersom vi gick och lag oss vid 5 så tänkte att det var lika bra att somna om.
fick syn på facebook att mamma skulle åka till Ikea så vi hänkade på, fick med oss lite nya grejer till sängen hem. röda örngott, täcke och kuddar. fin fint i min zebrasäng nu. köpte också inlägg till mina kökslådor, äntligen hittade jag några som passa! Konstigt att man har ett ikea kök men på ikea finns det inga som passar, förens nu då.
kom väll hem vid 8a och då vare bara att käka och sen dra ut med Bea och Lina. var lite överallt i stan och på lite go:catching. roligt roligt. missade dock sista bussen hem så jag och fia fick . tog oss en timme att gå hem, självklart var Alkishunden - Lady med så det var väll bra att hon fick sig en promenix men jag har så jävla ont i benen nu, hemskt. men vägen hem var rolig, hittade bland annat en kundvagn som Lady fick åka i och dra, det tyckte hon var kul.

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

festlig syn... även om jag jobbar på ica och "måste hata människor som förstör och stjäl våra korgar".



fan du lät inge kul med dina anklar. hoppas inte mina blir såna. då skulle jag mer än gärna åka runt sån där kundkorg resten av livet.

2010-08-03 @ 01:34:22
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0