på tal om gubbar som inte fått sig något på länge..

JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA! Fast det visste ni ju redan..

Klockan är 11 och jag har redan målat färdigt rummet och snart tvättat klart tvätten. Den ska bara torka helt. Jag har till och med tvättat gardiner, lakan osv. im great!

Min lilla Fia sover som en jävla gris! Jag kunde inte med att dra upp henne till tvättstugan för hon såg så trött ut (: inte konstigt för vi va uppe aslänge inatt..

 

På tal om inatt.. vilken jävla cp granne man har!

Matilda och Sara va hemma hos oss och vi satt och spelade GH, vi hade på tyst för klockan va ju ändå 1. men då helt plötsligt typ sparkar någon in ringklockan/dörren, jag går dit för att kolla läget lixom och där står min granne och så fort jag öppnar dörren börjar han gallskrika på mig, är jävligt otrevlig och säger saker som ”sluta tänk på fittan” och massa jävla skit. Vilken jävla idiot! Saken var ju den också att om vi pratade så hörde vi knappt tv:n, så han kan fan inte ha hört oss tydligt om han nu ens gjorde det.

 

Jävla idiotgubbar som har något i mot 2 tjejer som är tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0