Pics from life

lHey

Självklart blev det inga firrar till Vivsan, men Fia var snäll och gav mig 2 st som jag kunde ge till lilla Sigge. Tur det, han var sugen på Firre, det sa han till mig häromdagen ^^

 

Eftersom det har varit så dåligt med bilder på sistone så tänkte jag slänga upp ett par från dom senaste dagarna, enjoy!

 

Sofia ger mig trummlektioner ;D

 

bea skulle se hur många vinegum hon fick in

 

det är jag och fia det, 2 ihopväxta svampjävlar

 

jag sa ju de, 2 svampisar på Hardcore Superstar

 

Min fina service, som jag ska köpa.

så jävla lovely!

 

vi är fräna ^^

 

HC SS

 

Mina mongobarn! <3

 

Vackraste paret i stan! Det är svamparnas fel, jag lovar..

 

Crash Dïet

 

vi har haft jävligt kul dom senaste dagarna och videor kommer upp, så fort jag vet hur man gör. mer bilder kommer också, såfort Lina behagat lägga upp dom.

 

nu blir det dusch och sen dra till repan. PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Issa

trummisen och svampätaren vivvsan ;)

2010-08-17 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0